Snart ny månad

Blir sitta hemma idag, väntar på att min tvilling ska komma, hon ska va lite stöd åt mig, sen ska vi baka kladdkaka och antagligen köpa godis, bara mysa idag.
Imorrn är det ny månad, så det betyder nya möjligheter.
Ska ta det som en ny start på livet.
Blir Sthlm imorrn, träffa Bubblan som jag saknar och älskar av hela mitt hjärta, hon är bäst <3
Och kan inte fatta att jag har en sån underbar person som henne, att hon verkligen är min kompis. Finns inte nog med ord för att förklara min kärlek till henne. Hon är verkligen allt och så mkt mer.
Hon finns verkligen för mig och jag finns för henne, hon stöttar mig i vått och torrt, och jag likaså för henne.
Klickade så bra, och vi kommer hålla ihop livet ut, det vet jag <3
Jag älskar dig min lilla bubbla.
Blomman <3 Bubblan
nu
och för alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0