!

Jättefin header Denize!


Sitter just nu med min babe Sebastian och vi ska strax äta... :)
Fel av mig, nu ska vi äta :D uppdaterar sen!




Jag och Sebastian i Grekland i somras :)








Ny header!

Japp, har fixat nu header, vart ganska nöjd faktiskt (:
Vi är väldigt dåliga på att uppdatera tjejer!
haha nu får vi skärpa oss!
Sitter hemma och det måste jag göra hele helgen med tanke på att jag är sjuk! 
*cryyy*
jag saknar mina powerpuffpinglor mer än allt och ni är älskade av mig till 1000! <3
nu ska jag ta och fixa lite te, sen ta och kolla nån disney film

Sämre

Blev en galen kväll igår... Den slutade med att en kompis fick åka polisbil, jag blev slagen, av någon random och det blev cpbråk... kul kväll? KNAPPAST









DÅLIGT!

Gud vad vi är dåliga på att uppdatera, tjejer! vi får nog börja videoblogga ist! DÅ skulle alla tro att vi var helt slut i kolan... och det är vi ju också! <3




Mina dåliga dagar ;)







RSS 2.0