Saknar min 3e halva!

Min 3e halva!
Bubblan! Jag saknar dig nått så otroligt mycket!
Nu har vi inte setts på as länge!
Jag vill se din cross och vi har ju såå mycket att prata om!
Meeen tillbaka till verkligheten!

Ylva slaggar här inatt, vi har precis druckit latte och käkat kladdkaka.
Väldigt mysigt.
Imorrn blir det upp tidigt, skola kl 8 så blir tåget som går 06.40 -.-
Och jag har tappat mitt busskort!
Vet inte vart det är! Det ligger inte i min plånbok och jag lägger alltid det där, men det ligger inte där :(
Mamma kommer typ döda mig.......
Men men, det löser sig hoppas jag (:
Får väl säga att det är snott eller nått :p
Nu vart ylva klar, hon har duschat, så ska vara social med henne nu (:
I´ll be back!







hon kommer döda mig för att jag la upp denna bild...men vafan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0