OHJAH!

God kväll alla läsare! :D
Kom nyss hem från Emelie, har inte träffat henne på as länge, så det va riktigt kul att ses och snacka lite.
Har bara legat hemma idag, när jag var och väntade på bussen kände jag bara "jag kommer spy snart".
Så jag ringde mamma som fick ringa och sjukanmäla mig så stannade jag hemma.
Missade matte provet, men hoppas väl på att få göra det snart!
Så följer lilla Ida med mig hem imorgon efter skolan, mamma ska hjälpa oss med att leta APU till 3an, då vi antagligen ska till Australien ett par veckor, minst 4 måste vi vara borta, men hoppas på 6 :D
Ska bli riktigt kul!
Sen sover hon hos mig och vi ska ha myyys!
Nästa lördag blir det antagligen Halloween fest hos Bubblan, hjälper henne med allt, sen får vi se vad man ska vara utklädd till, men kul blir det!
Okej, vill bara säga en sak till Buttran...
SMAAAAAAART!
Ni måste känt er ganska stora bland alla 9or ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0