God morgon

Ligger i sängen på vandrarhemmet, jätteförkyld, feber och annat smått och gott :)
Tänkte att jag skulle berätta lite kort om allt som hänt här uppe och allt som kommer att hända :)

Kom ju hit i söndags med Johanna och hade inte de högsta förväntningarna på allt, men iaf släpar vi våra väskor på tåg, bussat, i trappor, backar och gud vet vad! Men tillslut kom vi fram till vandarhemmet som visar sig vara typ som en lägenhet med bara 3 rum med totalt 10 sängar. Det första jag gör är att träffa t tjejer från djurgymnasiet, som jag klickade grymt med! haha :) Sedan kom 2 till instaplande, som också är trevliga :)

Vi jobbar alla på Furuviks djurpark, och det är också vi sex som bor ensamma på vandrarhemmet! ;)

Igår var jag, Helen, Jenny och My i Gävle och handlade och åt donken, slutade med att vi köpte på oss cider och öl och åkte hem :P 

Praktiken är helt okej, får mest mocka bajs haha x) Men vi har jävligt rolig med varandra, och det är ju ett stort plus :P 


Imorn kommer Rickard, Alex och kanske emil och emil hit, och då blir det ju fest, kan man säga (a) 

Nog skrivet här, nu ska jag upp och äta frukost och sen städa lite innan de andra kommer hem :)


  











Ett gott skratt förlänger livet, men tiden går fortare när man har roligt... Kom ihåg det! ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0